onsdag, april 03, 2013

Vända


Försökte vända en blädag till en blingdag genom att köpa penséer till min egenhändigt ihopsvetsade blomlåda på trappan, plocka fram ljuslyktorna och betongäpplen allt iförd tisha.
Det gick bra...tills jag fick hem ungarna och glatt skulle visa dom alla fina pytteräkor jag hämtat på posten några timmar innan och släppt ned i akvariet. Det fanns typ fyra räkor kvar. Resten är borta. Hittade en halvt uppäten räka på botten och tittade ont på Korven och Röven. Mina "växtätande" grodor. Misstänker dom för dådet!
Hur fan dom har lyckats trycka i sig 15 räkor på tre timmar vet jag inte men om jag precist hade lyckats få liiiite sol i sinne ja då var ju iaf det som bortblåst nu.
Bittert. Mata dumma grodor med räkor för 260 kr. Dumma jävlar!

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...