onsdag, april 03, 2013

Tröst

Fick ju tre jättemalar ihop med dumgrodorna och jag lyckades hitta ett nytt hem åt dom i Örebro.
Så surtanten tog sina barn och malarna och dundrade in till Örebro för att lämna slämmisarna.
Påväg hem bestämde jag mig för att uppmuntra mig och stannade till vid IKEA där jag knallade rakt till tygavdelningen och började leta efter ett nytt tyg dom skulle ha fått in. Till slut hittade jag en stuv instoppad under klippbordet. Två meter. Helt perfekt! Verkar va andra än jag som funnit tycke för tyget för det var tydligt tvärslut.
Sen handlade jag glass åt ungarna och vände Plutten mot Laxå.
Känner mig liiiite gladare nu efter tröstköpet faktiskt.
Visst är tyget fint?! Kanske några kuddar. Diskhanddukar. Ett huckle. Nåt hittar jag nog på.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...