onsdag, april 24, 2013

Oooja

Hon lever. Visst gör hon.

Jag har jobbat tre dagar på mitt nya jobb och jag är av självklara orsaker så oootroligt trött.
Att skriva trevliga sms eller mail till människor eller engagera sig i nåt annat än sin egen vardag är omöjligt.
Därmed blir även bloggandet lidande.
Men ha tålamod. Till helgen kommer jag igen. Hade jag tänkt mig :)

Min utvärdering av mitt nya jobb såhär långt är dock tummen upp!
Tror att jag trivs bra med dom jag är med för tillfället, jag jobbar på så gott jag kan, vågar erkänna mina brister och känner mig allmänt bekväm.
Det tar ju ett tag att komma underfund med alla men dom verkar ganska okomplicerade faktiskt.

Men mera om allt sånt i helgen.
Såulång
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...