tisdag, april 09, 2013

Detdära lilla extra

Ni vet... när man verkligen behöver jobba extra för att få ihop livet och en HELdag väntar en med många steg i ett restaurangkök då är det sådär fnissigt underbart att jobba med människor man gillar och när chefen dessutom kommer med ett glas bubbel kl 11:30 och säger... NUså Karina... skål!
Så smuttar man på sitt glas samtidigt med att man far mellan disken, skärbrädan och travmänniskor.
För det var där jag var... på Örebrotravet.

Hästar är inte min grej. Inte på nåt sätt. Tänkte dra nåt skämt om hästar och frukt alternativt hästar och lasagne men höll mig på mattan. Tänkte att det evt kunde va känsligt :)
Hade iaf en jättefin dag. Jobbade 07-23 och jag var gott mör när jag åkte därifrån.
Men det var värt :)

/tant trassel


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...