måndag, april 15, 2013

Mycke mat blirre

Inser att jag fotar ganska mycket mat.
...eller kakor.
Läste här om dan om nån som åt äggmacka o direkt fick jag gå till köket o tillverka en sån syndigt god sak på vitt bröd stekt en stund i pannan. Oslagbart och jätteonyttigt. Ägget får väga upp för det dåliga samvetet :)

Bakade minihallongrottor igår och gjorde lite chokladbollar m ungarna. Skulle ha visning av huset idag måndag kl 17 och ville ha nåt att ställa fram till spekulanterna. Tycker att den stunden vid fikabordet på slutet öppnar för ett avslappnad samtal där frågor om huset och allt runt detta, kommer upp.
Dessutom får dom sitta ned och andas in huset lite.
Grottorna blev asfula och gav mig förstås ångest.
Men jag plockade fram dom finaste på bordet när det väl var dax.
Jag har plockat och städat i två dagar, påskliljorna stod snällt i blom lagom till idag och när spekulanterna sedan åkte, var jag heeelt slut!
Dom stannade i två timmar. Det var ett bra möte. Med sig hade dom en liten arg tvååring som jag gjorde mitt bästa för att få på bra humör :) Han gillade kakorna och det hjälpte.
Han var australiensare så jag försökte visa huset på skol-svengelska och det gick väl ok tror jag. Ni vet... And this is the....vindstrappa...i talked about!

Tror att dom gillade huset.
Så nu är det bara att vänta.

Kl är 21 och jag är redo för sängen.







Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...