måndag, januari 06, 2014

Jo men...


Har behövt en mindre bordslampa ett tag. En som är ganska diskret men ändå fin. Stod o höll i en nedsatt halvful variant av papper på IKEA och tänkte att den kanske får duga ett tag. Men sen såg jag denna och det var ju precist den jag ville ha...iaf med tanke på vad jag har för budget :) Klart det finns astjusiga lampor därute men sällan nåt jag har råd med.
Men 149 kr för en lampa jag på riktigt gillar istället för en ful för 30 kr...
Det fick va värt.
Sen en sladdimmer på det och du har belysning som kan ändras efter humör. Och om det är nån som är i kontakt med sina känslor ja då är det ju jag :)
Nu skall jag bara hitta nåt som kan göra lampan sällskap på hyllan. 
Har en ide...

/ tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

snygg lampa! bra att du köpte den och inte den fula.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...