måndag, januari 06, 2014

Gummi på tvärs


Jag gillar ju att dra in lite saker i inredningen som känns lite felplacerad. Igår hängde jag upp min byggbelysning som, när jag köpte den, kom med en 20 meter lång gummikabel. Gummikabel är underbart rått och helst skall den gå tvärs över rummet :)
Behövde en läslampa och byggbelysningen fungerar bra så länge. Vet vad jag skall ha för golvlampa den. Jag skall bara skaffa rör och bygga ihop den :)
Bygglampan hade jag en uttagsdimmer till... som jag nu har letat ihjäl mig efter. Flytten har vänt upp å ned på allt. Inklusive den lille ordningen jag hade innan.
Har bara hunnit hänga upp ett fåtal tavlor än så länge. Det är grymt otriggande att veta att vi ändå måste flytta innan hösten. Så pass att jag nästan inte orkar bry mig om flyttlådor och plastsäckar längre. Eller att hänga upp tavlor.
Fast jag mår ju bra av att göra sånt. Så jag får nog satsa lite mera på sånt.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...