lördag, januari 18, 2014

Ikea goes industri

IKEAs nya lampserie RANARP är smått underbar!!


Om man inte har råd att köpa gedigna gamla industriarmaturer så är detta ett jättebra alternativ. Snusbilligt dessutom!

Jag behöver veeeeeerkligen belysning vid min fåtölj så jag kan läsa eller arbeta med bra ljus.
Har försökt att få till något med den belysningen jag redan äger men det går inge bra för mig.
Önskar mig golvlampan jättemycket. Den kostar bara 400kr men just nu går det inte.
Är dock lite orolig att serien skall ta slut. Den verkar poppis.

Köpte dock hem den varianten man kan montera på väggen eller klämma fast på en bokhylla. Den kostade 200kr. 


Det är dock inte alls optimalt. Svårt att rikta så ljuset blir bra och dessutom kommer ljuset från fel sida.
Men vacker är den.
Den får kanske agera sänglampa sen.
Får hoppas på golvlampan istället.

/tant trassel


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...