lördag, januari 04, 2014

Av o på


Pallar inte riktigt detta med att jobba en dag, va ledig två, ledig igen, jobba två dagar, va ledig tre. Jag vill va ledig när jag behöver det. Inte när jag helst vill slippa va hemma. När jag längtar till jobbet.
Tvingas väl eg inte att vara ledig men allt är ju stängd så skall jag jobba på en röd dag då måste jag ju se till att ha allt jag skall använda för att kunna jobba. Och det är jättesvårt när man inte har en servicebil utan bara sitt verktygsbälte, skruvdragare och sin slagborr. Inga skruv eller plugg. Ingen kabel eller klammer. Närapå omöjligt lixom.
Så det e bara att gilla läget.
Vara hemma och njuuuuuta av ledigheten man inte vill ha. Inte såhär mycket iaf.

Alldrig kan hon va nöjd, va? :)
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...