måndag, juli 23, 2012

Tacomys

I fredags hade vi tacomys med Simons lilla familj och Josse & Magnus familj.
Tacomyset började för några år sedan då jag var i mitt äktenskap och då bestod tacomyset av tre 'hela' familjer.
Efter skilsmässan från R dog tacomyset ut men Josse, som är en fin vän till mig, och jag kom överens om att det var dax att börja igen. Det uppgraderade tacomyset bestod då av Josses familj och min o Simons.
Men sen tog vi ju slut.
Dock hade vi hunnit planera in tacomys hos Simon i Örebro så vi bestämde oss för att köra på det ändå. Vi tycker ju mycket om att umgås allihopa så...
Så vi körde hårt och det var en MYCKET livat kväll i en liten trea på väster den fredagen :)
Josse och jag tog ungarna till lekplatsen en stund för att dom kunde få springa av sig lite.
Det blev mycket skratt då dom åkte alla sex ungar i en lång rad nedför kanan.
Igen och igen och ígen åkte dom.
Kvällen avslutades med att bestämma att vi fortsätter med tacomyset. Nästa gång, om en månad, på landet hemma hos Josse o Magnus :)
Glad att inte allt bra behöver fattas mig.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...