måndag, juli 23, 2012

Gammal å grå

Fotade mig innan tacomyset i fredags o ni vet när man fotar sig själv så måste man oftast fota typ 30 ggr innan man blir NÅGOT sånär nöjd.
Eller så är det för mig iaf.
Jag kämpade och kämpade och till slut insåg jag fakta.
Det GÅR inte att göra nåt åt det... åldern. Den är där. Jag är 37 år och så är det bara.
Jag har haft det jobbigt ett tag nu och det sätter sina spår.
Dessutom hänger hela mitt ansikte eftersom jag har varit så tjock så många år. Huden har inte hängt med lixom.
Nej ush... jag ser gammal och sliten ut. Bara att konstatera. Inget filter i världen kan ta bort det


Med rätt vinkel kan man dölja liiite av allt gammalt men det är väl bäst att bara inse fakta :)
Hej MedelåldersKarina

/tant trassel


4 kommentarer:

Julia sa...

Du är fin!

orcid sa...

tycer du är så vacker!

sessy sa...

fast tänk vad tråkigt det hade varit om det inte hade synts på en att man har levt och upplevt

Jessica sa...

Hej Karina!
Har följt din blogg ett tag!
Tycker du har en härlig stil!
Ville bara skriva och säga att:
"Du är vacker precis som du är"
Önskar dig en tevlig helg!
/Jessica

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...