måndag, juli 02, 2012

Och vet ni VAD!!?

Dän dära tävlingen hos




där man kunde vinna den HÄRA saken med valfri text



















Vet ni vem som vann den tävlingen?
ICH!
*äkta glädje*
Jag är HELT säker på att dom skall höra av sig när som helst å säga att det vert ett fel, att dom såg fel på lappen, att dom hade glömt att lägga alla andra lappar med tävlande namn i hatten, att dom har kommit på att danskor inte får delta i tävlingen.
NÅT...
Vågar nästan inte va glad...
Fast jag kan såklart inte låta bli :)
Jag är så äckligt lycklig som man kan bli över en sak man fått. I-landsLycklig.
Härligt. Skall tillåta mig själv att få va det.

TACK fina fina systrar för detta!

JAG måste oxå ha en tävling här... det måste va så underbart roligt att låta nån vinna nåt dom verkligen vill ha... göra nån glad, finns det nåt bättre egentligen?
Nu skall jag bara komma på nåt som jag har som nån annan vill ha :)
Kanske blir lite svårt haha

/tant trassel

1 kommentar:

lovisa sa...

HEJHEJ:

har du kommit på vad du vill ha för text på skylten??

Meddela vad du vill att det ska stå, samt din adress. = )


/Lovisa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...