onsdag, juli 18, 2012

Kirrad!!

Kollade just på mitt konto av en annan orsak och ser att det har kommit in pengar från 1:a majblomman!!
1500 kr och jag o barnen kan åka till Kolmården!!!
Weeee! Vi är så glada!

Har inte hört nå¨got från dom. Hade väntat mig ett mail eller telefonsamtal men dom verka tro att jag kollar kontot varje dag.
Nu ska här planeras...
När kan vi åka? Ska vi åka själva eller skall vi försöka få med nån?
Buss... vi måste åka buss dit tror jag. Swebuss har ju erbjudandet som vi kan använda oss av... det är 150 km dit. Undrar om ungarna orkar alla timmar det verkar ta på bussen.
Med bil kan vi dra hem när vi vill. Komma när vi vill.
Kommer jag bli galen av en hel dag ensam på Kolmården med barnen? Tror det är bra för oss. Dom har min fulla uppmärksamhet och jag har deras.
Jo vi skall nog åka själva. Packa en bra matsäck med kylklampor å skit.
-har redan lite fjärillar i magen :)
Kommer bli bra detta!
/tant trassel

3 kommentarer:

Katja sa...

Grattis! Vad kul för er :)

Kattis sa...

Åhh! Vad glad jag blir!

Tant Trassel sa...

Jaa eller hur!?
tack :)
/k

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...