tisdag, januari 08, 2013

Flyttstajling

Vi flyttstajlar härhemma.
Jag har ju som ni fattar inte råd att köpa nya möbler och skit för att få ett modernt hem som är sådär piffigt och coolt som man kan se i annonser. Nej vi får ta vad som finns och mest handlar det om att plocka bort saker och personliga prylar som bilder och sånt.
Och jag vet inte men jag är nog ganska nöjd såhär långt. Jag älskar ju mitt lilla hus och älskar mina saker så det känns lite kalt för mitt tycke nu men trivs ändå ganska bra med det.
Här har ni ett axplock iaf av våra fotosessioner såhär långt.
Mest kär är jag i mitt ärtgröna kök. Inte bara så lite kär. Jag trivs här såååå mycket. Är jag hemma en hel dag kan jag vistas där hela dan faktiskt. Pinnsoffan i köket håller jag på att måla svart just nu och matbordet är inte färdigmålat men jag tror inte det syns.
Sen är inredningen inte som jag skulle ha den om jag skulle bo kvar utan jag har lixom lagt ned planering och inköp eftersom jag ju inte vet hur vår framtid ser ut.
Här har ni iaf.






/tant trassel

5 kommentarer:

orcid sa...

tycker du har ett fint hem och fotona är vackra!

Tant Trassel sa...

ja va tycker du Orcid? Vi har ju pratat lite om detta med beskrivning och foton. Dom var väl ganska diskreta va?

Anonym sa...

Gillar också ditt kök! A

orcid sa...

mycket diskreta och det ser snyggt ut precis så gillar jag.

5 guld stjärnor från mig :)

sessy sa...

fint!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...