tisdag, oktober 04, 2011

Snott!





Tänkte bara visa upp min utroligt fina blomlåda som står på min trappa :)
Orsaken till att jag är så kär i den är att jag HELT själv har svetsat ihop den när jag var på svetskurs på... ett visst företag, under min utbildning.
Den är sammansatt av spillbitar som är typ 1 cm tjocka. Skit illa svetsat dessutom men med orsaken att låta den va otät så blommorna inte drunknar.
Men ... ja det var inte helt lätt att smuggla hem den. Det är inte bara nåt man gömmer under jackan lixom :) 
Tung som synd.
Jag hade 5 stora killar runt mig när jag lämnade byggnaden med den. Kanske inte ett så farligt brott eftersom detta var skräp men regler är ju ändå regler.
Men ja... jag har ingen ångest.
På köpet fick jag ju att den åldras vackert.
Nu har den stått ute i kanske två år.


Skulle vilja ha några till, men jag har ingen svetskurs inplanerad tyvärr :)
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...