måndag, oktober 17, 2011

Jobblös

Denne vecka finns det inget jobb på Ericsson. Jag är altså hemma och 'väntar' på att Proffice (inte) ska ringa mig och be mig åka på uppdrag.
Satt i morse o funderade på vad jag skulle göra idag. Vill göra nåt som får mig att må bra och jag kom på en bra grej... åka till tippen. Japp... Källaren ger mig ÅNGEST! Om jag kunde bära en frys själv hade jag gjort den men den får nog vänta... har ingen pirra heller så jag kan typ inte ens försöka få iväg frysen.
Men allt annat som ligger och längtar efter att få gå åt hädan... det kan jag lägga i kärran och dra till tippen med. Dom öppnar 12. Kl är nu 10:22... Då är det bara att hoppas på att Proffice förstår hur mycket jag behöver denne dag bara för att göra sånt som får mig att må bra... :)
/tant trassel... mot källaren!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...