onsdag, oktober 26, 2011

Rätt!

Jag har aldrig känt mig så älskat, accepterat, önskat och åtrått i hela mitt liv som jag gör nu.
Jag har aldrig älskat, accepterat, önskat eller åtrått någon som jag gör nu.
Det gör ont i mig när han inte är här och det gör ont när han kommer hem för att han är så nära och så efterlängtat.
Vi tänker samma tankar på samma tid och hans blickar får mig att känna mig så trygg.
Små ärliga och sanna kärleksförklaringar i ord, sms, handlingar eller ett litet måttband, allt det får mig att nästan varje dag känna kärlek på nytt. Sådär ni vet... innerligt så man bara vill gå sönder.
SÅ borde alla få känna.

Ja jag vet... innan blev jag bara sur och ledsen av att höra om människor som lever i sånna förhållanden. Nu står jag själv där och kan inte hålla käft. Han har DET. VI har DET. TÄNK att man kan hitta så rätt!

/tant trassel


 Du å jag baby! *kyssar*



2 kommentarer:

TapetserarEva sa...

Du är för söt,grattis till er båda!

//Eva

orcid sa...

som det ska va helt enkelt :) <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...