torsdag, september 22, 2011

Tagen... kär!

Jag har hittat en ny kärlek. Jag känner det så väl.
En blogg som inte är helt som andra bloggar jag stött på. Inte för att jag letar ihjäl mig efter nya bloggar eftersom jag har ganska lite tid att läsa men hos Julia kommer jag nog stanna.

Jag känner redan en del gemenskap med henne bara efter att ha läst några inlägg och tror dessutom att hon genom sitt skrivande kan lära mig lite om livet och detta med att faktiskt få ett bra sådant.

Det som jag först fastnade för var hennes sätt att skriva. Kort och som en pil rakt in. Poesi lixom.
Och jag som inte alls fattar poesi. Men Julias poesi verkar jag fatta...



/tant trassel

1 kommentar:

Julia sa...

Vad himla roligt! Du gör mig glad. :) Tusen tack

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...