måndag, september 19, 2011

Äntligen!

Stackars barn...
Hwila fyllde ju 6 år i maj och Zion 5 år nu i början av sep.
Mitt i födelsedagstiderna i maj sepererade jag och pga det rann hennes kalas ut i sandet. Mest kanske pga att vi, pappan och jag, inte riktigt var överens om hur kalaset skulle gå till.
Nu har hon gått sen dess och tyckt att hon INTE är 6 år än eftersom hon inte haft nåt barnkalas vikket faktiskt är ganska hämskt.
Iaf så beslutade vi till slut att ge ungarna ett kalas på Lek & Buslandet i Örebro.
Dom var 9 stk på firandet och dom var JÄTTE nöjda.
Föräldrarna är fattiga men barnen glada och ja... det ÄR ju väldigt smidigt :)
Så ja, nu är Hwila 6 år. Puhh... äntligen va? 

Utanför lek å bus står en sån tresseratops eller va 17 den heter. Vi passade på att bestiga jätten efter kalaset. Ser ni Zion uppe på toppen?
Och kolla in Hwilas min. Skrattade gott när jag såg det :)





Zion efter kalaset. Glad i röda byxor, ny jacka som hans mamma fyndade på HM som han ÄLSKAR och hans nya fina QS keps som han fick av mormor o morfar i Danmark.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...