fredag, september 16, 2011

Dra åt skogen!

Just nu... just nu kan allt som kräver nåt av mig dra åt fanders. Jag är sååååå trött på att ha ansvar. Såååå trött på att va den som det förväntas saker av.
Skulle kunna skjuta av alla katter och hundar. 
Sköta om mitt eget hus och mina egna barn.
BARA
Inte bry mig om grannungen som frågar mig om Zion kan leka. Inte ens svara henne. Skita i att hålla kalas för ungarna, skita i att berätta för grannen hur man gör paradisäpplegele.
Hatar gräsklipparen som inte vill starta. Hatar min gräsmatta som inte vill sluta växa. Hatar alla saker som står överallt som jag bara vill skicka till tippen men som jag aldrig får en sekund över att skicka... och dessutom är det tungt att dra en frys till släpvagnen själv?
Hatar att jag måste laga mat när jag inte är hungrig.
Hatar att laga mat när jag inte VILL laga mat.
Hatar att jag MÅSTE göra piroger bara för att köttfärsen håller på att bli för gammal... och inte för att JAG vill det.
Och sen... allt det jag VILL... allt som får mig att må bra, det kommer alltid alltid i sista hand.

Så ja... just idag är jag nära ett sammanbrott... eller så nära som en tjej med mitt psyke kan vara ett sammanbrott för jag vet inte om jag KAN bryta samman för sånna löjliga struntsaker.

Och vet ni va jag mera hatar? Människor som snor energi från en. Medvetet eller omedvetet.
Människor som påverkar mitt liv med SITT liv. Och jag kan inte göra NÅT.

FUK va jag e nego just nu.
men
FUK dat
/tt

1 kommentar:

MissC sa...

Jag förstår din känsla!!!
Massoravbamsekramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...