onsdag, december 01, 2010

Lugn!

Nu är jag installerat och har boat lite på mitt rum.
Har ätit kvällsmat som faktiskt var godare än det såg ut :)


Iaf så har kirurgen varit här och pratat och ritat lite på mig.
Var helt hög av all sprittusch ånga :)
Var jag orolig för resultatet innan så är det som bortblåst nu *pust*
Han är en mycket lyhörd och empatisk kirurg som verkligen lyssnade på mig och tänjde på landtingets gränser för vad som får utföras vid en bukplastik inom landstingsregi.
Han kommer sy ihop mina magmuskler och dessutom fettsuga på både mage och på sidorna för att få ett jämnare och snygga resultat.
Såhär ser jag alltså ut nu.
Ringarna är var han skall fettsuga och strecken är var han skall skära... förutom strecket i mitten som endast markerar mitten på magen så min nya navel hamnar i mitten :)






Mycket spänande...
Dom var just här och tog prover... en lite nervös med. stud. som hette Anton, men det gick bra och smärtfritt :)

Nu ärre fika och det får jag ju inte missa.
Sen skall jag duscha mig med svinto, sen glo på tv och så småningom sova.
Tror jag skall få lite mediciner inför morrondagen oxå. Smärtisar och blodproppstjosan... sånt man skall sticka i sin egen mage efter open och några dagar efter.

Puss på er...
Vikken tur att man kan blogga va?
Känner sig inte helt ensam då iaf :)
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...