söndag, december 05, 2010

Till alla er...

som inte har mig på Facebook...
ska inte hålla er med undran längre.
Jag lever och mår bättre och bättre för varje dag.
Opades ju torsdag vid 11 tiden skulle jag gissa. Efter lite morfin gick tiden och plötsligt låg jag där och fick sova.
Vaknade och mådde ganska bra.
När jag gjorde min GBP minns jag att jag har lite svårt att vakna men ganska snart efter uppvaknandet klagade jag på att deras julbelysning på uppvaket inte var tänt.
Konstigt va man prioriterar ibland :)


Nu har dagarna gått sen torsdag och jag är upp och går och rör mig bätte och bättre från varje dag. Lyssnar på Harry Potter på CD-bok genom sjukhuslurarna, äter, sover och snackar med snälla Inger som är min rumskompis.
Idag var min kirurg tillbaka lite off the record på en söndag för att kolla en sista gång innan den var dax för hemgång imorn.
Dom tar dränage imorn och sen skall jag förbi Lindex och köpa gördel. Han tyckte att det var ett bra alternativ med Lindex och tyckte att det verkade bättre än dom som sjukhuset hade att erbjuda eftersom jag behöver stag som håller min rygg rak så inte jag bullar med magen så den läker ihop platt och inte bullig lixom.
Så nu ska vi se va vi kan hitta.
Jag har bara ett behov just nu... jag vill såååå gärna gå på toa så att säga.
Har ju inga magmuskler eftersom han har sytt ihop dom och meckat runt med dom, så jag kan inte humm... trycka på. Nåväl. Det kommer väl antar jag :)
Nu skall jag inte bekymra er längre om sånna skitsaker hähä
Jag skall ringa och kolla hur jag får tag i ett årskort till gymmet i Hasselfors. Nu skall här jobbas... om några månader när jag FÅR iaf :)
Puss
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...