onsdag, december 15, 2010

Vad är väl guld...

Nää... det vert ingen guldklänning trots att jag faktiskt lyckades ta mig till HM idag.
Jag hittade efter MYCKET letande en strl 42 som jag brukar dra upp till.
Men nej... den var för liten :(
Ja förlåt mig men det känns värkligen för det första INTE bra att vara tvungen att ta på sig en strl 44. Det får mig att känna mig... för stor helt enkelt.
Jag veta att allt är relativt men jag vill ju känna mig liten och inte som en bred kokkärring :(
Jaja... Hittade hur som helst ingen strl 44 så jag fick börja leta efter samma klänning i en annan strl till en kompis till mig.
Så nu får hon glänsa ensam på nyår... fast hon lar ju hur som helst va snyggare i den än jag nånsin kommer va :)

Jaja... man kan ju alltid tröstköpa så det gjorde jag.
Jag gick in på Indiska och provade och köpte en kjol jag har längtat efter sen i höstas.
Nu slog jag till och kände att den skulle passa bra till jul med yllestrumpbyxor, tight svart topp och en enfärgad scafs som grädde på Miss Mos.
VALESKA skirt

Det är en sån som sitter ända upp i midjan och slutar nånstans ovanför knäna.
Nu saknas bara scarfsen.
Grön, senap eller hallon tror jag skulle passa. Inte för liten.
VAR finns den då?

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...