onsdag, december 15, 2010

Besök som i Blå

Ja då har jag varit på USÖ för att ta stygnen i naveln och tejpa om lite.
Jag delade med mig av min oro om grön/svarta magen till SSK som tog hand om mig men hon sa att inte oroa mig.
DOCK tyckte hon att det kändes väldigt hårt i området och tyckte att kirurgen skulle ta en titt på det. men han gick ej att få tag i... typiskt.
Jag verkar va jätte lätt påverkad just nu så nu är jag skit orolig att nåt är fel :(
Jag fick en tid den 22 för att få träffa en annan kirurg som hade tid. Även han var närvarande på min operation och ja, det får väl gå... men den 22... det är ju en EVIGHET av oro tills dess??

Var uppmärksam nu! sa SSK innan jag gick. Håll koll och känn efter. Ring akutnr om du får feber och så vidare... blabla... jag hörde bara 'detta kommer gå åt skogen... du kommer ha ett jätte hål i din mage om en vecka'

*stön*

Måtte det snart bli den 22!!!

/tant känslig

1 kommentar:

~Johanna~ sa...

Jag vill inte skrämma dig även om jag kanske gör de nu, men de verkade dra ditt dränage rätt fort. De kan va så att de ligger sårvätska i buken. Men då brukar de skvalpa lite sa min kirurg.
Jag hade ju mina dränage i tre veckor, men jag var ju nåt specialfall som aldrig ville sluta vätska.

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...