onsdag, december 29, 2010

Day 02 – Your first love

Min första kärlek...
Tror vi börjar där man väl kanske inte riktigt visste vad kärlek var på 'det' sättet. jag var 7 år då.
Kysste Troels bakom hans hus.
Han bodde mitt emot oss.
-Sen sprang vi in och frågade om det var farligt att kyssas :)
Han å jag hängde jämnt det året vi bodde i det huset.

Numera är han Skatteminister i lilla Danmark och ja... det kanske är värd att till å mä nämna i sitt CV? :)


I vuxen ålder (efter 20 år) har det nog varit Palle jag var sådär riiiktigt förälskat i.
Kan fortfarande känna att jag skulle hade velat att det vert han å jag.
Vi hade nånting särskild.
Nåt som jag inte haft med någon annan nånsin.

Numera är han trummis i nåt coolt band som jag inte kan uttala namnet på.
-som om jag nånsin skulle kunna leva upp till ett liv mä en rock star :)



Så är det.
Imorn...
Day 03 – Your parents


/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...