tisdag, november 30, 2010

Då var det asså dax.

Packar min väska nu för 3-4 dagar på USÖ i Örebro på Plastikkirurgiska kliniken med inläggning imorn onsdag kl 14.

Självklart får jag frågan om jag är nervös... vet inte riktigt än. Är nog mest orolig för att jag skall vakna upp och se resultatet och vara JÄTTE besviken.
Har sett bilder av exempel på bukplastik som man INTE vill vakna upp till.
Men det känns ändå som att jag litar på min kirurg Jesper Bergdahl. Han är nog på min ålder och då finns ju hoppet att han inte har tappat intresset för yrket riktigt än :)

Imorn när jag skrivs in skall jag träffa SKK för samtal (??) och min läkare för diskussion ang operationen.
Sen antar jag att man lugnar sig på kvällen och sen nångång på fm nästa dag, asså torsdag, är det dax för kniven.

Förebilder har vissa av er redan sett men jag kan leda er dit igen så kan ni kika där.
Varning för MIG :)

Jag hör av mig imorn när dagens måsten har avslutats och jag har kommit till ro lite.
Tills dess...
Puss
/tant trassel

6 kommentarer:

Cajsa sa...

Åh, vad kul för sig att få magen fixad! perfekt tid att göra det på! då hinner det läka snyggt till bikinisäsongen ;)
Lycka till nu! jag håller tummarna för dig!!

kram Cajsa

TapetserarEva sa...

Kramar, tankar & böner till dig!

Får man komma på "sjukbesök" när du kommer hem? Har en liten present till dig som jag hittat och kände skulle passa dig.

ta hand om dig...eller se till att andra gör det!!//Eva

orcid sa...

<3

du finns i mina tankar hela vägen. Är lugn när du är hemma igen.

sessy sa...

woho!!!
Det kommer gå skitbra!! :)

Lilla Li sa...

Är jätteglad för din skull! Lycka till:) Kram Lina

Unknown sa...

Tänker på dig, kramar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...