måndag, december 20, 2010

Julklappsbyte

Hade julklappsbyte på jobbet idag.
Har slitit i många dagar med mitt paket till Anna-Lena på jobbet. Typiskt mig att aldrig kunna begränsa mig :)

Glömde såklaaart att fota innan jag hade slagit in allt men det vert iaf en påse med moddade thepåsar ni vet med nya handtag och små kuvert,,, och band om dom så det skall ta riiiktigt lång tid att öppna dom :) Slow-tea.
Sen en stor tändsticksask som jag hade dekorrerad, två stk vanliga handtvål som jag hade slagit in i Supermannen serietidningspapper och ett vaxat snöre om, ett blockljus varpå jag hade satt en dekor med jungfruuun Maria... sånt man köper på panduro som jag hade hemma och sist men icke minst en stoooor badhandduk från IKEA som jag hade broderat på.
Hade inte så mycket tid när jag bestämde mig för att den skulle broderas så det vert 'Upp' i enen enden och 'Ned' (ja, felstavat... jag lär mig, jag lär mig) i andra.

Alltså ett litet fattigmans-spa.kit till henne.
Ett billigt julklapps tips till vem som helst...
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

jag ser det inte som fattigmans spa utan jag ser det som en unik omsorgsfull julklapp med mycket kärlek och omtanke i.:)

...och även blandat med en del värk *hyttar med fingret* ;)

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...