onsdag, december 23, 2009

Varför är det inte jul idag??

'Jag vill att det ska va jul idag!' *surar*
Hwila kan inte vänta. Förväntningarna är på topp.
'Kan vi inte klä av oss och gå å lägga oss så det kan bli jul fortare?'

Det där känner jag så väl igen från min egen barndom.
Man ville gå å sova så det snabbare kunde bli dagen D.

Men nej, vi måste städa lite först tror jag :)

Go jul vänner... Själv ska jag jobba julaftons natten.
Men ungarnas jul är ändå nästan slut när jag åker till jobbet.
Kommer bli bra.

JulKramar
/Tomtemor Trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

hahaha vilken underbar bild du har hittat:D:D:D:D:D

ja dagen går ju fortare om man bara går å lägger sig;)

GOD JUL PÅ ER!!!! kram

amanda sa...

Hihi vilken snygg bild! Jag ska väl ta o rota fram den sexiga tomtemasken jag också!

Du tack för tips om gurka, det har jag nog nerver att prova. När han blir en odåga får jag ta fram den.

Och danska kläder är mina favoritkläder men som sagt svårt att få tag på, säg till när ni åker till Dk igen... Jag skulle då gärna vilja köpa lite. Tack! Jag har lite märken som jag gillar och som verkligen faller i smak. Men återkom bara.

Kram och god jul!

Ivana sa...

Jag försöker alltid lägga mig tidigt och det funkar, att lägga sig. Att somna är omöjligt för man är alldeles för uppspelt. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...