måndag, december 07, 2009

Svåååårt

Svårt att hålla Modifastmodet uppe när det är juletider. Var man än kommer måste man FIKA eller bjuuudas på nåt.
På onsdag har det gått två veckor och jag har, förutom några lussebullar och några småkakor och lite sånt små plock, hållit mig till modifasten.
Bestämde mig för att sluta efter tisdag kväll för att ta upp modifasten igen efter nytår. Tror det blir lättare då.
Men inget fel i att ta ngr kilon här och några där... har jag bestämt.

Har inte tid att skriva mera.
Måste plugga. Återkommer säkert imorn på tåget till sthlm, Johanna, Nina, Sofi och Lisa Nilsson :)

Kram
/tt

3 kommentarer:

orcid sa...

låter som en god idé att ta en paus nu och börja nästa år igen, tycker du är duktig!

hoppas Lisa är bra och att ni får en trevlig afton!:)

Lurpan sa...

Tycker du är skitduktig som kämpar på med det där. Ta en välförtjänt paus nu och ta upp det igen efter nyår.

På tal om pallarna på min blogg. Mina ungar är ju såååå organiserade så här ligger aldrig nånting på fel plats... Yeah right.

Karina sa...

Lurpan: hähä. ja jag tänkte väl det ;)

orcid: Är sååå spänt på att höra henne. önskar att nicklas kunde va där vid min sida å njuta hahahaha
Hälsa honom det ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...