fredag, december 18, 2009

Många lediga dagar...

och ändå får jag inte gjort ett skit faktiskt.
Hänger lite, fikar lite, snackar lite men inte tvättar jag å inte diskar jag knappt.
Sjukt. Jag borde ha all ork på jorden ju!
Var tog den vägen?

Skulle verkligen vilja känna spontan ork och glädje. Vad saknas lixom?
En ny mobil kanske? :)
Nej men allvarligt. Hur hittar man DET igen? DET som gör att allt det man eg gärna vill blir gjort?

-förlåt att jag låter så deppig... känner bara inte igen mig själv.
/tt

3 kommentarer:

Lillskatan sa...

Jamen, det som inte blir gjort BEHÖVER inte göras just då iaf så... ta det lugnt du och ladda batterierna!
Det är alldeles för lite sol just nu...

Unknown sa...

Sex ger livskraft ;P

Tant Trassel sa...

Petra: Får nog hitta en annan källa för den dära kraften tyvärr.

Lillskatan: Bara det att ha barnen hemma verkade liva upp mig lite :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...