måndag, december 21, 2009

Jullov

Då var det officiellt jullov härhemma.
Detta betyder att ungarna är hemma från dagis med mig :)
Rolle får jobba tre dagar till och sen vet jag inge mera... Och det är ju så våra liv ser ut... vi vet aldrig nåt typ.

Men men. I helgen drog vi som vanligt på loppis på Bodarna Krog. Jag tycker själv att jag fyndade utomordentligt bra men kan först visa foton lite senare då min mobil ligger hemma hos svärisarna. Ska sätta mig med ungarna i bilen strax å åka hem efter den. Det känns absolut inte bra att vara härute i skogen utan möjlighet att kommunicera med omvärlden.
Tur att man iaf har en bil hemma. Liten tröst dock :(

Vi tänkte baka min goda banankaka idag och dessutom göra Polka-knäck, men jag hade glömt bort att jag hade lovat att köra in dagmatte till Örebro till veterinären idag :( Känner INTE för det. Halt, fel bil, två barn och 100km med alla dessa 'options' känns bara BLÄ.
Men men... har man lovat så har man väl.
Får se... vi ska även på utvecklingssamtal på dagis kl 16:30 så jag vet inte om vi hinner allt.
-måste npg åka efter den dära telefonen nu?

Kram för nu
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...