tisdag, december 08, 2009

Då satt man på tåget till sthlm igen. Alltid en lika bra känsla men denne gång kommer resan att innehålla en upplevelse jag har längtat efter.
Just det :)
Lisa Nilsson konserten på Berns Salonger.

Men det e först imorn kväll. Innan dess ska jag åka hem till Johanna & Nina för att -tror jag iaf, åka till Farsta å handla lite klappar. Sen i em skall jag köra stackars Johanna till sjukan eftersom hon har en svullnad i op-såret som dom ska kolla på.
Efter DET skall jag träffa min goda vän Sofie inne i stan för lite kvällsmat och sen ska jag hem till Johanna igen där det finns fikagäster. Så än så länge så känns det som att detta blir en lååång dag :)

Haha... kom att tänka på hur effektiv jag är när det verkligen gäller. Hade 8 minuter på mig innan tåget avgick från laxå Station och eftersom jag är stammis på loppiset där passade jag på att gå in dit och shoppa loss lite.
På 6 minuter gjorde jag av med 45 kr och då hade jag köpit två lampskärmar, en sänglampa, en hemlis till prästfrun i julklapp och en julig väggbonad.
Fick ställa mina fynd där och be om att få återkomma efter mitt sthlms besök :)
Tacksamt när man e stammis haha.

Nu stannade i Arboga. Kanske ska plugga lite innan jag e framme vid 13 tiden.
Tjing så länge
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...