onsdag, december 02, 2009

Gomorron

Har väl inte så mycket att komma med eg. Det är bara att nu har jag lite tid innan skolan sätter igång.
Har lämnat ungarna på dagis och är hemma å skall plugga.
Har haft så grymt lite pluggtid den sista tiden eftersom jag har varit hemma med sjuka barn. Igår hade jag båda ungarna hemma eftersom jag hämtade hem Hwila från dagis tisdag runt lunch. Zion ville såklart inte stanna kvar på dagis.
Och igår när jag skulle lämna Zion på dagis fick han ett utbrott och skulle minsann iiinte stanna på dagis. Så det var bara att åka hem igen *ingen jätte lycklig mamma*
Var lixom väääärsta projektet att komma iväg på morron... upp tidit, skynda frukost, försöka få upp igenfrusna bildörrar, försöka få IGEN den ene igenfrusna dörren... utan succés tyvärr, skrapa bilen, försöka mecka med bildörren som inte vill stängas för att till slut bestämma mig för att säga åt Hwila att hålla i dörren hårt medan vi åker FÖRSIKTIGT till byn.

Hwila tog dock sitt uppdrag på högsta allvar och det var ju bra. Hon var jätte duktig.
MEN... allt detta var ju som ni förstår i onödan då lillkille ville hem igen.

Zion å jag passade på att baka en sväng hemma, Hwila missade detta och hade tydligen inte fattat att vi bakade så hon var lessen resten av dan för att inte hon var mä.
Jaja... får väl säga till mera än en gång nästan gång.

Nä nu ska jag plåstra om mig själv. Rosa kissen rev just ett djupt jack i min hand.

Såu lång
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...