onsdag, januari 09, 2013

Typ klart!

Den 21:a är ju absolut sista dag för att göra klart annonsen inför husförsäljningen och jag har jobbat som en idiot sen jag fick reda på detta, med att få klart allt.
Det var en vecka sedan och jag trodde ALDRIG att jag skulle få klart allt.
Men vet ni... om två underskrifter är jag klar. Jag är KLAR.
Jag fotade det sista idag.
Inte för att allt är som det skall med toan och sånt, ja ni vet, men om max en vecka kommer mitt hus att ligga ute på bostadsmarknaden.
Jag är såååååå nöjd med mig själv att jag lyckades bli klar!
Tycker dom har varit så fina och bra på Hemverket. Hjälpsamma, uppmuntrande och tillmötesgående. Än så länge så kan jag inte vara mera nöjd över mitt val av mäklare.
Nu kommer jag behöva betala mig ifrån att laga saker och ting här. Hur det skall gå till vet jag inte. Jag har ju givit elfirman jag jobbade på 10 veckors gratis arbetskraft. Dom kanske kan betala mig med att skicka hit en gubbe som kan styra upp saker och ting.
Det är tre saker som måste styras upp. Se över elen och varför det går proppar konstant. Få dasset att spola och laga pelletsbrännaren.
-fan... nu blir jag stressat igen...
Men det kommer lösa sig... visst gör det :/
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...