torsdag, januari 10, 2013

Lagom

Lagom till mina enda två barnfria dagar varannan vecka, kommer värken i kroppen smygande.
Har precist orkat göra stuvad pytt m ägg till ungarna men sen fick jag gå till sängen.
Dom fick sköta sin kvällsmat själva och jag vet inte om dom åt men dom skrattade så dom nästan kissade på sig, i 30 min.
Dom har fått äta själv dom flesta dagarna på sistone. Jag har suttit med men bara petat i maten och lossats stoppa lite i munnen då å då.
Jag har absolut ingen aptit. Känner inte ens ett behov av att äta för att "överleva". Lyckas äta lite då å då men då är det för att jag mår dåligt av hunger.
Idag har jag ätit 1/2 knäckis m smör, 1/2 potatis m sås och en hel apelsin.
Men jag e inte orolig. Lite äter jag ju o dricker gör jag.
Och nu e jag sjuk. Febern kommer nog komma när som helst. Jag fryser och ja ni vet. Hela paketet.

Men vikken befrielse det är dock att känna att kroppen gör ont istället för hjärtat.


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...