måndag, januari 14, 2013

En eloge för...

Kawa < 3
Kawa är människan bakom FacebookGruppen 'Kränkta Vita män' som har fått enorm framgång och publicitet.
Och om du har hört talas och känner att du upprörs över samtalsämnet där bör du bli rädd för dig själv. På riktigt.

Nu har Kawa iaf beslutat sig för att lämna över gruppen till andra och själv fortsätta med nya projekt.
Här har ni historien bakom gruppen.

http://www.dodsmaskinen.se/ett-farval-till-vita-krankta-man/

Den kommer finnas kvar och den behövs. Den behöver göras mera officiell dessutom. Därför att den omhandlar mycket viktiga saker som ofta är otroligt skrämmande.
Jag kan säga att jag har aldrig blivit så mörkrädd som när jag läser på VKM om hur människor runt mig är funtade.
Vissa har varit riktigt läskiga och andra mest korkade och obildade. Vet inte vilket jag är mest rädd för faktiskt.
Jag har lärt mig MASSOR sen jag tittade in hos VKM första gången.

/tant trassel


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...