fredag, januari 18, 2013

Sökes

Ja nu har jag reggat mig på en så kallad datingsajt eftersom flera i min omgivning tyckte att det nog skulle vara bra för mig.
Det är typ 4 dagar sen jag reggade mig och jag är så jävla äcklad, irriterad och arg såklart att jag nog inte kommer klara av att vara en del av nätdating-gänget mycket längre.
Om jag skall ha något hopp kvar för min framtid ihop med en man eller ens ett hopp om att få gå på dejt med en man som JAG kommer finna intressant på riktigt då ska jag sluta hänga på sånna sajter och bara titta på dom jag vill titta på och skita i resten.
På en datingsajt känner jag mig förföljd, uttittat, och sen dessa försök till kontakt när man är en gubbe på 47...
Nej jag vet...jag trivs ju själv bäst med kollar som är födda på 80-talet och tror på nåt sätt att 10 år i åldersskillnad är ok när det e jag som e äldst. Men jag mår riktigt illa av att bli uppraggad av en som är 10 år äldre än jag.
Dessutom har samtliga på datingsajten som jag har bläddrat förbi inte haft nåt annat att skriva i sin presentation att deras intressen är träning, motorcyklar, mysiga hemmakvällar och kramas i soffan.
Eller alla dom som har hängt på sajten lite för länge som är lite tjurig på alla tjejer som aldrig skriver till dom.

Jag har ingen lust att va trevlig mot nån alls och då har jag ändå försöööökt att inte va för kräsen men asså...nej.
Läste det roligaste blogginlägget idag av fantastiska Nanna Johansson. Hon har som jag testat på nätdejtandet. Skillnaden på henne å jag är att hon säger sånt som jag tänker :)

http://nojesguiden.se/blogg/nanna-johansson/nanna-natdejtar

(är på mobilen. Går inte att länka härifrån men kopiera länken ovan)

Det var länge sen jag skrattade så hjärtligt faktiskt.
Ger nätdejtandet två dagar till. Är jag fortfarande lika äcklad då, måste jag kapitulera.
Men jag har iaf försökt!?

/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

vet hur det är för mamma var på nån sån sajt och herre gud vilka erbjudande hon fick men ofta av 20 år yngre män. eller jämnåriga som inte fattade ett nej :/

men det var på en av dessa sajter hon träffade sin nye och han är verkligen bra för henne. så det finns guldhjärtan blad creepysarna.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...