söndag, januari 13, 2013

Det största!


Enligt beräkningarna skulle det ta fyra miljarder år att ta sig förbi kvasargruppen - om det gick att färdas i ljusets hastighet.

Japp... dom har hittat det största som finns.
Detta är så BIIIG att dom inte ens själva fattar.
Visst är det sånt som nästan gör ont? Asså jag får värk i kroppen och huvudet fryser till is en stund för att jag inte kan greppa att inte ens dom som sitter och jobbar med detta SJÄLVA fattar hur stort detta är.

Läste ett bra Tweet nu på morron.

Över frukostbordet typ...
A: Man har upptäckt en jättegrej i universum som det tar 4 miljarder år att passera i ljusets hastighet

B: Det är smör på soffbordet!

----
Ja det e lite det jag menar... det gör ju nästan ONT att försöka ta till sig :)
Detta kan även komma att förändra en massa saker som man tidigare har kommit fram till, bla runt the big bang theori och sånt shit.
Detta kommer med all säkerhet bli stoff för Institutet i P3!
Weeee!
Jag är ingen rymdfantast men jag älskar att bli mindfuckad!

Go morron på er :)

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...