lördag, januari 12, 2013

Habegäret 2.1

Hatar instagram ibland. Genom att 'samla' på rätt människor där får man tips om saker som driver en till vansinne... om man är på det humöret förstås.
Så nu kan vi passa på att lägga till tre saker till vill-ha-listan.
Jag fyller ju i feb så mitt andra jag måste ju köpa ett paket till mig... ni vet... vara säker på att få nåt...
Hur som.
Kudden och mattan är från Ellos och filten längst ned som heter Sergel... behöver jag säga mera... är från Hemtex.
Den står överst på villhalistan... filten. Kostar typ 299kr eller nåt sånt men just nu blir det bara att kolla *blä*




Men det finns mera därute. Det gör det! Jag vet det. Och jag är alltid rädd. Plötsligt är det där... fram för mig... förför mig! Leder mig i fördärv! Ger mig begär! :)

Fan... jag verkar va fast i nån typ av 'mönster'
Har jag varit hora i ett tidigare liv... dealer... vad är det med mig och 'plattan'mönstret?

/tant trassel




1 kommentar:

orcid sa...

nedersta filten är ju underbar! vill ha också!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...