måndag, november 19, 2012

Stillat

Idag fick jag äntligen stillat smärtan jag har burit på från och till dom sista månaderna och särskild dom sista dagarna.
Sömnlösa nätter. Även natten till idag. Slutade med att jag profylaxandades mig igenom smärtan och till sömns.
Jorrå. Den funkar fortfarande. Gick kurs inför första förlossningen och efter att ha född två barn med enbart andning som smärtlindring vet man att det faktiskt funkar!
Och det gjorde det igen.
Men idag på jobbet var jag vinglig på all smärttabletter som ändå inte funka så jag ringde min tandläkare Smile i Kumla och fick en akuttid på eftermiddagen.
Dom e underbara på Smile!! Jag e livrädd och dom är jättebra på att hantera mig.
Jag fick på nåder återkomma imorn gör att betala räkningen på 1350 kr när barnbidraget kommer.
Sen kommer den åka den tanden. Valet mellan att laga den för 7000 kr och ta bort den för 2000 kr var inte så svårt.
Satsa pengar på tänderna längre fram i munnen tyckte tanddamen. Och ja. Hon har nog rätt.
Men asså...dra UT en tand! Så drastiskt lixom!
Ush

Nåväl. Nu gör det iaf inte ont längre. Tror jag inte. Halva fejset är ju bedövat...

/tand trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...