måndag, november 12, 2012

Varför svarar du inte!?

Hämtade ungarna vid 15 idag eftersom dom stängde för möte typ.
Handlade lite fika på affärn och drog hem.
Hwila fikade med mig i köket medan Zion helst ville kolla på StarWars. Hwila och jag pratade lite medan hon fikade men plötsligt gled hon ned på golvet under matbordet.
Jag frågade henne efter en stund vad hon gjorde men jag fick inget svar. Antog att hon var sur på mig för en grej vi pratade om just innan och gav henne lite tid. Frågade sen igen vad hon gjorde, om hon var arg och varför hon inte ville svara mig... fortfarande inget svar.
Gick iväg en stund men hon låg kvar...
Tills jag gick o kollade och märkte att hon hade tvärsomnat. Under kökssoffan.
Det händer typ ALDRIG!
Zion kan somna i soffan fram för en film vikken han gjorde lite senare men Hwila somnar ALDRIG!
Då är man bra trött, eller väldit full.
Jag hoppas på att hon bara var trött.

/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

ojdå...där ser man till slut så...hoppas hon bara var trött ;P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...