tisdag, november 13, 2012

Illa?

Pappa ringde till mig idag. Han bröt ju höften här om dagen och fick en ny höft på söndag eftermiddag.
Och idag pratade jag med honom första gången sedan olyckan och jag vert lite skärrad.
Jag förstod typ inte vad han sa.
Det var alltså inte bara en liten blodpropp i hjärnan han hade fått som hade orsakat fallet utan en hjärnblödning som hade förlamat honom delvist och tagit bort hand tal.
Igår kunde han tydligen inte prata alls så det var bättre idag.
Men jag var INTE beredd :(

Lille pappa... han är en sån liten skör människa.
Tycker så jävla synd om honom.

Nu hoppas jag på att han skall tillfriskna ordentligt!

/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

ojdå..det lät inte alls bra, hoppas han blir återställd. kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...