onsdag, november 28, 2012

Duger visst!

Två veckor kvar av praktiken.
Två veckor och jag måste lösa lärlingsfrågan.
Besökte företaget jag praktiserar åt och samtalade lite med chefen. Läget för det företaget är som många andra just nu. Dåliga tider.
Skall se hur mycket bidrag han kan få för att ha kvar mig. Då löser det sig nog. Måste dra i lite andra trådar!

Fick höra av honom att han hade pratat med min arbetsledare och det lät som att han bara hade fått höra bra saker om mig.
Nämnde det för arbetsledaren och sa tack. Han bekräftade chefen och sa att han tyckte att jag var bra.
Larmföretaget vi jobbar med just nu kom oxå fram och berömde mig och sa att dom bara hade bra att säga om mig. Ena larmkillen hade pratat m arbetsledaren och bara fått höra lovord.
Oooch idag haffade larmchefen mig på morron och egoboostade mig ännu en gång.
"Funderar du på om du har valt rätt yrke så kan jag säga dig att du är på heeelt rätt ställe! Du jobbar bra, är noggrann och har glöd"

Sååå Ni förstår...jag har iaf nååågra rader att fylla i Gladboken ikväll :)

Jag verkar duga trots allt!
-hör ni änglakören?!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...