måndag, april 16, 2012

Testiiing

Jag har ÄNTLIGEN fått min nya telefon! Mitt nr porterades den 29 förra månaden men inte kom det nån telefon. Detta resulterade i att mitt nummer låg o flög runt i mobilrymden o ingen kunde få tag i mig.
Köpte en kontantkortstelefon för 99 kr och klarade mig genom den värsta onåbarsperioden.
Och efter lite slit har jag nu fått igång min nya iPhone. Jag kan kolla FB, mail, blogga(?), kolla blocket å aaaallt sånt jag har litegrann saknat.
Känner mig dock stolt i nöjd över att jag inte har känt mig mera beroende av att kunna va "social" i bli nådd.
Jag börjar kanske bli gammal...

Nu får vi se om bloggandet funkar. Förr funka d inte med bild så jag lägger med den enda bilden som finns på min mobil än så länge.



En uggla som en fin vän till mig har illustrerat. Här på en t-shirt som Hwila har haft på idag.
Tack å hej.
/tant trassel


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...