onsdag, april 25, 2012

Säljes

Jag försöker i panik att få sålt lite saker så jag å ungarna skall överleva.

Hör av dig på mailen trasseltofs@gmail.com eller på mobilen 0709931616

Fin gammal stor byrå med djupa lådor. 95 cm bred och... nånting hög. Går väl mig till ovanför magen typ.
Den är grundmålat med bra linoljefärg och är perfa om man vill shappa till den lite. Behöver alltså målas igen.
700 kr


Sen vill jag påminna om mina franska trädgårdsmöbler.


Dessutom finns det (hör av dig så fotar jag bums):
*Två gamla utdragssängar till barn. En i grönt och en i fanér
Tror jag har madrasser till båda.
500 kr stk

*Sminkbord i 60-70-tals stil. 700 kr

*Bärsjal/långsjal. En vävd och en trikå. 150 för trikån och 300 för den vävda.

*70-tals barnvagnar i olika utförande. Vet ej skicket på dom nu men finns det intresse så kollar jag. Sätter priset efter det. Men max 500 kr kan jag tycke.

*BRIO Race i gult och svart. 400 kr

*Gamla resväskor i olika strl 100 kr stk

*Små teak-byråer i olika utförande. Från 100 kr

*70-tals sovsäckar/sovtäcken. 250 kr stk

*Hårtork ala 50-60-tal. Står på golvet. Perfekt för den egna frisersalongen 250 kr

*Symaskiner i olika utförande och ålder från 100 kr

*Barnlektält från 70-talet. 150 kr

*1 dagbädd TROMSÖ gamla modellen från IKEA utan madrass 300 kr

*Gammalt litet fint skrivbord till barnrummet. 150 kr

*Gammal skolbänk utan sittplats i originalutförande

*Svarta tavlan i lite mindre utförande. Kanske 1,5 x 1,5 meter. Står på träställning och kan vändas runt så andra sidan kommer fram. Behöver svartas om. 700 kr

*Köksinredning 50-tal. Skåp, lådor osv finns.

och en miljon andra saker..

Vi börjar såhär. Hör av dig vid intresse. Jag går att prata med :)
ELLER fråga om du letar efter nåt särskild!

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...