tisdag, april 17, 2012

Fettfatet


Jag som typ aldrig bakar o bakar jag då blir det iaf inte modedillen Cupcakes. Jag ääälskar muffins men bakar dom aldrig själv.
Jag iaf, såg detta gördsjälvcupcakekakfat i Panduros katalog. Den var jättesöt o jag saknar något liknande att ställa i mitt lilla hem på mitt lilla bord när jag har en lite bjudning. Ja eller bara vill ha lite fint med mina mariekex på fredagsfikat.

Som ni förstår så betyder Panduro montera och måla själv men det är ju lixom halva grejen.
Meeeen, så länge jag måste panta flaskor för att kunna servera kvällsmat då är det nog inte dax att handla.
Får nöja mig med att konstatera att den hade varit toppen.
/tant trassel


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...