tisdag, april 17, 2012

Ok... jag typ dööör...

Katja tipsade på sin blogg om Jumperfabriken
Det var som ni kanske förstår vid blott en snabb titt, MYCKET elakt.
Nu har jag stor ångest och känner att jag inte blir lycklig innan jag har fått handla för minst 10 papp på det dära hemska stället.

Min älskade 'syster' (läs kusin) skall gifta sig nu i sommar och jag vill ha nåt speciellt att sätta på mig... ja ni vet det gamla vanliga... känna sig MINST lika snygg som bruden *host*
Ock undrar om inte jag förtjänar... eller nej.,.. undrar om inte min kusin förtjänar att se mig i en klänning från Jumperfabriken?
/tant trassel





2 kommentarer:

orcid sa...

åh så vackert det är alltihop ju!!!

Katja sa...

haha, sorry. Fast den där vita kanske inte är helt ok på bröllopet dock, fin men ser ut som en brudklänning från 60-talet.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...