torsdag, april 12, 2012

Header... sålänge

Ja lagom tills att lusten ifann sig att faktiskt skapa nån sorts header som skulle funka, kom jag på att jag ju hade avinstallerat det dära 'jätte braiga program där man kan göra jätte braiga saker med bilder å text' och skivan ligger hemma hos den finaste mannen i världen, ja då fick jag ju helt sonika... smälla ihop nåt annat... som inte funkar alls men som känns bättre än en text som säger att det inte finns nån header...
Så är det.
Och inget mera finns att säga om sånt. Inte just nu. Ändå fick jag ett helt inlägg till att gå med att säga att jag har gjort en header som suger.
Inte illa!¨
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

japp vännen den suuger..gillade den gamla bättre...den som inte var nån header :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...