onsdag, april 18, 2012

Lite färg har ju ingen dött av?

Nu har det gått ett år sen jag flyttade in i Villa Trassel och diskstället var en av dom väldit få sakerna som hade lämnats kvar efter förra ägaren.
Många ggr har jag kollat på den och tänkt att ush... jag måste verkligen skura den. Men d har inte blivit av bara.
Nu fick den tanken komma till liv. I helgen åkte målartvätten fram och den fick va den tålde.


Den är ju inte vacker i förväg men fyller sin funktion så jag har inte haft en tanke på att göra mig av med den.  Sen när jag skulle ställa in målartvätten i skåpet igen såg jag den dära burken med sprayfärg som stod där och tänkte att, jamen vafför inte gå hela vägen.
Sååå jag sprayade mitt snabbaste och sprayade igen o igen tills burken var tom och mitt diskställ var väldit rött.


Nu skär det sig ännu mera i köket men det skaaa bli ändring på det, jag looovar. Ska baaara bli rik, hitta en smal diskmaskin och en inbyggnadsugn och sen ska ni se på förändring.
Tills dess är jag lite gladare av att ställa disken på en ren och mycket röd trådig sak.
Frid
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...