måndag, januari 16, 2012

Tillbakablick 2011

Bara för att jag inte ska falla för långt ned i illamående skall jag ta mig för en sån hära löjlig sak. Snott från nån helt ovetande :)


Årets bedrift:
Måste nog vara att jag har lyckats vända mitt hemska Bemanningsföretagsanställd till skolflicka där jag ÄNTLIGEN utbildar mig till det jag velat under nästan 4 år.

Årets bittra:
Ja med risk att ramla in på det spåret jag försökte komma ifrån genom att just egna mig åt detta en stund så måste jag ändå säga beskedet om att det inte längre finns något hopp om att rädda mammas liv. Detta var två dagar innan årets slut.

Årets bästa semester:
Vert väl inte så mycket semester men själva upplevelsen att palla med många många timmar i Legoland i snorigt pissigt löjligt kallt väder skulle eg höra till årets bedrift. Legoland var toppen.


Årets nytillskott:
Simon!! :) Va ska man säga... jag behövde (och bestämt oxå mitt ex) bryta ett osunt äktenskap. Simon kom in i mitt liv och det hjälpte ju till att jag vågade tro på att livet nog skall gå vidare och att alla kommer överleva OCH må bättre. Sen att kombinationen Simon/Karina var såHÄR lyckat det hade nog ingen av oss väntat sig. Så ja... det å sen att jag äntligen fick lämnat skogen och Stenkulla för 'stan' och min lilla låda till hus. Även det är ju ett sorts nytillskott :)


Årets vuxenpoäng: Humm... Att jag är ensamstående med huslån... eller kanske att jag trots mycket besvär fick bytt dessa hemska däck på bilen.


Årets fysiska förändring: 
Humm... igen... I dec 2010 fick jag ju min bukplastik. Kroppens förändring under året där allt har ramlat lite på plats har nog varit den största förändringen.


Årets nya kändisförälskelse: 
Nour el Refai? Både jag och Simon har frikort på henne :)



Årets mest gåshudsframkallande låt: 
Ja eftersom jag är kär så har det ju skickats en del låtar mellan han jag är så kär i och mig. Simon skickade för länge sen en låt med Thåström som heter 'när muren föll' Det är nog den finaste kärlekslåten som finns... just för mig... för oss.



Årets läsupplevelse:
Min julklapp från svärmor Ann: Boken som jag önskat mig så... 'Supertanten' av Elin 'Grynet' Ek. Har inte läst den än men jag kan sitta å bläddra å bläddra och jag är såååå lycklig!


Årets insikt: Åhhh MÅNGA insikter har jag fått! Jag är inte den samme, så är det bara. Insikten som har väckt mig mest är nog nåt jag redan vet men som jag har glömt bort hur man gör: Kommunicera! Kommunikation är A & O i ett förhållande.
Så jag är på ruta ett och lär mig ett steg åt gången.



Årets teve-besatthet: 
Jag är nog mera besatt av att INTE kolla på tv tror jag. Tycker allt är tråkit. Kul tjej!


Årets fest: Måste va nyårsafton tror jag! Var med mina fantastiska vänner, fick nya vänner och odlade gamla bekantskaper som växte till mycket mera. Så jag är så nöjd. OCH jag fick ju vara tillsammans och fira det första nyåret med min snygga hunk :)


Å GUD så intressant info ni nu har inhämtat.
Spar den närmast era hjärtan.
/tant trassel

1 kommentar:

Trebarnsmamman sa...

Ja oj vilket år du lämnar bakom dig! Massor med trist och jobbigt blandat med trevligheter och superbraigheter.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...